18 Aralık 2012 Salı

HERBALİFE KULLANANLAR

Herbalife kullananların yorumlarını dinleyin. Gerek yüz yüze yaptığınız görüşmelerde gerek sanal ortamda herbalife kullananlar, elde etikleri sonuçları paylaşmaktadırlar. Bana soracak olursanız herbalife hakkında en doğru bilgiyi kim verir diye? Diyeceğim; herbalife kullananlar en doğru bilgiyi veriri.
            Geçmişte yaşanmış tecrübeleri dinleyerek hayata yön vermek hayatı kolaylaştığı ve pratikleştir.
Herbalife kullananlar arasında ünlü kişiler ve doktorlarda olduğunu bilmenizi isterim. Özelikle bazı ünlüler kilolarını herbalife ile kontrol etmelerine rağmen reklam olmasın diye saklı tutmaktadır.
            Ben bir herbalife distribütörüyüm. Bu güne kadar yüzlerce kişiye ürün verdim. Yüzlerce kişiye herbalife ürünlerini kullandırarak sonuç aldırdım. Bunların arasında ünlüler var doktorlar var, sporular var, kısacası toplumun tüm kesimlerinden var.
            Herbalife kullanan ünlüler özelikle isimlerini saklı tutuğuna şahit oldum. Ulusal bir kanalın ana haber bültenini uncusu ve haber müdürüne ürün veriyorum. O kişi ciddi bir sonuç aldı. Katıldığı bir programda  nasıl bu kadar hızlı inceldiniz diye sorunlara gülümseyerek cevap verdi. Ve herbalife kullandığın hiçbir şekilde belirtmedi.
            Bizden ürün alanlar arasında birkaç diyetisyen bulunmaktadır. Tabi kimse bunların herbalife kullandığını bilmemektedir.
            Aslına herbalife kendini tüm dünyaya kanıtlamış bir şirkettir. Ancak siz değerli herbalife yen başlayanları meraka ettiğiniz için bu konuyu sizler ile paylaştım yoksa herbalife herhangi bir ünlünün ürünleri aleni kullanmasına ihtiyacı yok. herbalife herkesi eşit görmektedir. herkese eşit hizmet sağlamaktadır.
            Siz değeri herbalife severlerin sonuçları yorumları bizler için çok önemli olduğunu belirtir, bu sitemizde herbalife hakkında yorumlarınızı ekleyebileceğini belirtmek isterim.
            Herbalife hakkında yorumlarınızı aksatmamanız dileği ile……

1 yorum:

  1. herbalife ürünerlini kullanalr arasında en çok dikkatimi çeken kilo kontrol edenler,in saysınsının çoğunlukta olmasıdır. oysa herbalife ürünleri saedece kilokontrol değil cilt bakım ürünleridede oluşmaktadır.

    YanıtlaSil

Merhaba,
Herbalife ürünlerini kullanıyorsanız, almış olduğunuz sonucu, yorumlar kısmında bizler ile paylaşabilirsiniz.
Sonuçlarınız paylaşırken dikkat etmeniz gereken kurallar:
1.Kilo aldım. verdim ibareleri kullanmayın.
2.Sağlık idealardan bulunmayın.
3.Sonucunuz abartmayın gerçek ne ise onu yazın.